Mörker

Jaha - då va de redan mörkt. Jag hade planer på att jag o Jocke skulle hitta på nått tillsammans idag men han kom nyss hem så de sket sig. Vad kan man sätta igång med nu lixom? Ut och gå i mörkret? Jo, iofs men kjag gillar när man kan se och jag ser inte så bra i mörker, haha.

Naglarna blev fina och Linda va lika yr som vanligt! Jag trodde garanterat att hon skulle vatt en av dom som glämt ställa om klockan men till min förvåning så va de inte så. Chefen hade satt upp lappar på jobbet så de inte skulle glömma de :) Linda sa dock att Alex i mejeriet lyckades komma kl 7 istället för kl 8. Snacka om att "slarva" bort en hel timme, det är ju inte varje dag man får en extra!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0