Marknad i regnet

Inte det bästa vädret för en marknad men lite regn har väl inte hindrat någon?! Idag har Höganäs sin marknad och givetvis ska vi dit, med Jockes mamma o pappa och mormor o morfar. Jag tror att planen ser ut så men man vet aldrig med Jocke för man får ju inga svar av honom :P "När ska vi köra?" frågar man. "Jag vet inte, när ska vi?" får man till svar. Killar alltså, jag säger det än en gång: De kan bara INTE planera! Jaja, jag är hur som helst redo att köra när som så vi får se när han kommer till skott!

Kvällen hos mamma o pappa igår blev supermysig. Mamma bjöd på underbar mat med både förrätt, huvudrätt samt efterrätt! Och som ni vet hade ju jag bakat kärleksmums så det blev två efterrätter! Mumma! Först en bit äpplekaka och sen en bit kärleksmums, kan de bli bättre på en fredag?! :)

Höres kanske senare! Vet ju inte hur länge vi är i Höganäs eller så ju :P

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0