I'm back!

Ja efter en mindre svacka är jag tillbaka ;)

Kvällen slutade ju med förlust för Sverige, attans! Två mål av oss och BÅDA offside...men kom igen! Nä, Danmark va de bättre laget så va de bara. Hörde intervjuer sen där folk sa "vi va bättre, de va inte rättvist" eller "Sverige skulle ha vunnit!" men kom igen, vi va inte de bättre laget eftersom danskarna vann, hade vi vatt bättre hade vi ju vunnit, eller hur? Hörde experter säga "Vi är en stark fotbollsnation och vi va jäkligt bra osv..." Jaja, om de får ert ego att kännas bättre så fine men vi kommer inte vara med i VM (antagligen) så hur bra e vi då? Visst, på pappret e vi bra, vi har Zlatan, Henke osv men man måste göra bra ifrån sig på planen också om de ska gällas kan jag tycka...well, nu är vi ute så inte mer med de :) Mig gör de inte jättttte mycket, de kommer fler år!

Även om det blev en förlust igår hade vi de riktigt trevligt med Stefan o Annika! Maten Jocke gjorde va underbart god och efterrätten som var friterad camenbert med vaniljglass likaså, mums! Vi drack vin (jag, alkoholfritt men de behöver jag ju knappast nämna eller hur), cider, golle (som jag hade velat ha en golle då!!) och åt en massa chips. Efter fotbollen åkte Buzz fram och jag som alltid vinner på muzic-quiz, jag förlorade igår så de stänkte om de! :P Men på movie-quiz vann jag vilket är överraskande med tanke på hur lite jag tittar på film :)

Idag ska vi sätta upp gardiner i sovrummet. Ja, vi har bott här i ett år och ska snart flytta så vi tänkte att vi kanske kunde sätta upp dom nu :P Kan kännas onödigt men eftersom lägenheten måste säljas så är de nog trevligare med lite gardiner uppe, eller hur? Plus att det är ju i februari vi flyttar så vi har ju lite tid på oss att njuta av dom! haha

Ska se hur de går för Jocke mannen där inne...känner på mig att de säkert kommer bli en del utbrott vilket de ju alltid blir när man ska skruva i dessa förbannade väggar (inte bara i denna lägenheten utan i alla) där skruvarna drar sig åt ett håll eller inte sitter som de ska...puhh, får hålla tummarna! Vi har inte råd med "misstag" :P

Ha en mysig söndag allesammans!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0