Idolsagan rullar vidare

Igår gick Karolina och Tove vidare till fredagsfinalen, två superduktiga tjejer! En annan som jag gärna vill se i finalen är Reza som sjöng magiskt och faktiskt visade sig vara en utmärk artist på scenen. Henne har inte lagt märket till henne speciellt förrän igår. Hoppas att juryn tar henne som ett wildcard för hon kan gå långt tror jag :) Annars är de ingen annan som jag verkligen hoppas på som wildcard...kanske Karl (den mörka killen) även om han valde HELT fel låt och sjöng inget vidare. Men vi vet ju att han kan bättre, eller hur? :)

Lilla Camilla, vart gick det snett? Hur kunde du slakta en så fin klassisk Celine låt? Nä fy skäms! Trodde på dig innan men där sabbade du dina chanser i Idol. Lycka till på annat håll.
By the way: Riktigt pinsamt att hon trodde att hon gått vidare...autch!



Nu börjar snart (kl. 13.25) att annat intressant program på tv4 nämligen "Förlossningskliniken". Intressant för mig iaf, hihi :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0