Happy Halloween

Goddagens mina vänner!
Skall de firas Halloween någon stans?
Här blir de inte mycket till firande minsann, har varken lust eller ork. Men, jag har en idé om en sak jag skulle vilja göra så om vi gör de och de lyckas, kommer det upp bilder här ikväll eller imorron!

Idag ska vi på fyra-års kalas hos Jockes söta kusinbarn Ida, som hon så vackert heter. Tjejen börjar bli stor och jag fattar egentligen inte vart tiden tar vägen, Ida låg i mammas mage när Jocke och jag träffades och nu, ja nu är hon redan 4 år och jag och Jocke är inne på vårt femte år tillsammans! Snart har vi vår egen lilla/lille fyra-åring som springer runt här hemma och hittar på en massa hyss ;) Vid de laget har det säkert kommit ännu en liten rackare!

Jag och Jocke pratade för ett tag sen om hur bra vi har det med vår familj och släkt och hur glada vi är är vi tycker om dom allesammans, både min sida och Jockes. Vi hörde på radion i bilen om en kvinna som inte alls gillade sin mans släkt och hela tiden ställde in om det va kalas eller släktträffar och skyllde på jobb, sjukdom etc. Så glad jag är för att jag verkligen vill vara med vår släkt och familj för tydligen finns de många som inte alls kommer överens med nära och kära, och vad har man då egentligen? Då har man ju ingenting.
Jockes mamma och pappa tex har blivit som våra bästa vänner nu på sista tiden och vi "hänger" nästan alltid med dom och har hur kul som helst. De sköna med hans föräldrar är att de är som oss, de gillar att göra de vi gör. Ungdomligare föräldrar får man nog leta efter! Och att de snart bli "farmor" och "farfar" tycker de bara gör att de känner sig yngre, konstigt nog, haha! Ett ord för att beskriva mina svärfäräldrar: Crazy.

Nä - nu ska vi bege oss mot sjukhuset för att få ett stick i armen!


//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0