För trött för att...

...blogga. Usch - dagen på jobb gick kanska bra ändå, jag stressade inte och när jag kände för att sitta ner så gjorde jag de, men jag är ändå helt slutkörd! Det tog nog dubbelt så lång tid att gå från bilen in till lägenheten för att slänga sig på soffan och somna bums! Är fortfarande lika trött så detta inlägget blir inte längre idag...

Berättar lite om ostprovningen igårkväll på lördag. Imorron kommer jag nog inte skriva, kanske på morronen, men kvällen är helt utesluten! Jag jobbar till kl 19, på en fredag när vi har som mest att göra från kl. 16 till kl. 19...ganska blä men de e ju sista dagen! Kan trösta mig med de...kanske ev får gå hem tidigare för chefen sa till mig innan jag gick hem idag att om jag inte orkar hela dagen så löser vi de. Underbara chef, han såg nog på mig att jag hade ganska ont och va totalt knäckt. Hur som helst vill jag göra så gott jag kan in i de sista och hoppas på att kroppen orkar till kl 19 nollnoll! Håll tummarna för moi!

<3

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0