Fika

Idag står fika på schemat med syrran. Jag ska hämta henne vid halv fyra och sen bär de antagligen av till Väla :) Jag skulle vilja in på Gina Tricot för att kolla på en kofta som jag hittat på nätet. Jag har inte många tjocktröjor som jag kan använda och nu börjar de bli kallt ju!

Även om de kanske blir lite shopping idag så blir de SERIÖS shopping på lördag då de bär av till Ge-Kås! Ni har väl inte missat realityserien "Ullared" som börjar den 8 november förresten?? De måste man ju titta på (om kanske bara första avsnittet) för att de vad de e för skit.
På lördag är vi ute efter massor av prylar som bebben och vi kan behöva de första veckorna i de nya lilla livets liv :) Vi vill vara startklara!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Var beredda på mycket folk! Var där i lördags och fick stå i kö i en timme och tio min för att komma in. Ett tips, kom innan 10 för då kommer bussarna!

2009-10-14 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0