Familjerätten

Nu strax ska vi ner till familjerätten och övertyga dom om att Jocke är pappan till den lille bebben i magen :) Tydligen, enligt min chef, så kan de ha som ett litet förhör med pappan om vart han va den dagen eller dagarna omkring då bebisen blev till för de hade de haft med honom! Hmm, jag är inte "orolig" för jag vet EXAKT vilken dag (eller jag/vi har 2 att välja mellan) som bebben blev till ;) Härligt faktiskt att minnas hur härligt vi hade de just den gången då bebben valde att skapas! hihi

Skriver några rader senare idag!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: susanna

är detta standard att göra när man inte är gifta eller? tycker det låter riktigt konstigt och stenåldersaktigt :P

2009-10-19 @ 10:59:27
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0