En vante och en kastanj


Såg en man sätta denna vanten i denna busken när jag kom runt ett hörn. Är det så man gör när man hittar en vante? Ska försöka komma ihåg de ifall jag skulle hitta en! :)

KASTANJER! Ren tur att man inte gått och slagit ihjäl sig genom att snubbla över dom! Jag ställer för den delen min bil under ett kastnjeträd, tror ni att de små rackarna kan skada min bil när de faller?! Aja - tur att det är en gammal "skrutt" man har då ;)

Vädret blev till det sämre när jag va ute och gick, det började regna mer och mer men inte tillräckligt för att bryta mitt goda humör!

Nu blir det soffan en stund, sen kommer Jocke hem! :D Och vad sägs om lite pastagratäng ikväll? Yummi!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och absolut en läsvärd blogg du har!:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 17:54:48
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0