En dag med Sarah och Emir

Förra inlägget blev ganska avhugget eftersom jag fick ett mess från Sarah att de skulle vara på stationen om max 20 min så de va bara till att stänga ner allt!

Jag mötte iaf upp henne och Emir på Knutan och körde sen hem igen så de kunde lämna sina saker innan vi skulle iväg till barnmorskan och sen Väla.
Barnmorskebesöket gick fint, mitt magmått hade nu minskat centimetermässigt till 35 cm (sist va de 37 cm) vilket beror på att bebben nu ligger längre ner i bäckenet, fixerat och klart minsann, och inte med huvudet upp vilket gjorde att den låg så högt. Iaf - bebben e helt normalstor och redo att kläckas! ;)

Vi körde till Väla för att kolla läget lite och Sarah fick med sig trosor, jag köpte något så sexigt som ammnings-bh och Emir ett tennisracket. Vi hade supertrevligt och när jag och Sarah vandrade in i en tjejbutik, vek Emir av åt ett annat håll, in i en butik han ville vilket va hur bra som helst och vi va alla nöjda och glada! ;)

Efter Väla bar det av till Döshult för att hämta en madrass hos mamma o pappa. Sarah och Emir ville inte sova tillsammans i en 90 säng...så underligt, haha! Vi stannade där en stund och snackade innan vi begav oss hemåt igen.

Väl hemma möttes vi av Jocke och vid halv sju tiden körde vi ner till stan för att käka lite kinamat.
Mätta och belåtna gick vi upp till bowlingen på Olympia för att spela några serier och fasiken va kul det är! Jag vann dock inte och de hade jag inte räknat med heller eftersom jag inte vill "ta i" så mycket så jag kanske sträcker mig eller halkar eller vad som helst men för mig går de inte ut på att vinna utan att ha KUL och de hade vi minsann!
Bredvid spelade Henke Larsson sin sista match och eftersom jag och Jocke inte gått på en enda match innan och inte brytt oss så tyckte jag inte heller att vi behövde gå på denna som några hycklare och hylla honom, det finns så många riktigt fotbollsintresserade som gjorde de så bra ändå!  
Men jag kan ju klämma ur mig ett "lycka till i framtiden", Henke :P

Usch - jag orkar egentligen inte uppdatera nu...så jag tar resten senare. Orken bara rinner ur mig och efter två aktiva dagar så behöver jag vila.

Vi hörs när vi hörs! :)

//Babymom - Ida 



Kommentarer
Postat av: Karolin och Jessica

Vi känner oss verkligen inte som några hycklare, och det var inte den enda matchen vi sett iår, pay-per-view:ade ett par matcher i somras och såg några av hans landskamper under året som gått! Vi gick dit för att hylla en av världens största fotbollsspelare genom tiderna, han kommer ju aldrig mer att spela professionell fotboll! Och det var verkligen en mäktig känsla och något så stort kommer troligtvis inte att hända på Olympia igen!

2009-10-29 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0