Dålig hår/kläddag

Usch - jag har en sån dag idag...Inget stämmer, man känner sig ofräsch och svullen, kläderna vill inte sitta snyggt och håret - ja en mindre katastrof. Nu tror jag ju att detta beror på min graviditet men visst har man sånna dagar ibland? Stina Lee tipsade för ett tag sen om en mössa som hade texten "Bad hair day" tryckt på framsidan, kanske får ta och beställa hem en sån? Mössa hade inte vatt helt fel att ha på sig idag med tanke på regnet, blåsten och kylan - ja, med tanke på vädret helt enkelt.


Jacka då - en vinterjacka ska inhandlas. Den jag hade förra året har jag haft i säkert tre-fyra år nu och den börjar bli en aningen sliten och grådassig, den har varit svart en gång i tiden ;) Surfade runt lite och hittade följande potentiella jackor!



Kappa från H&M för 799:-. Jag tror att jag gillar den svarta bättre, eller?


McKinley jacka - grymt snygg men om den är värd 1700 spänn vette fasiken...


En Everest för 999:-. Jag är inne på de vita spåret iår känns det som :) Den finns även i svart. Dessutom om man beställer en jacka på stadium.se så får man fram tills den 5/10 20% rabatt.

Nä, sen hittade jag inte mycket mer som lockade. Kanske får ge mig ut en runda i butikerna imorron om jag orkar. Kan ta Familia i Hyllinge för på Väla sätter jag ej min fot en helg som denna - det kommer vara tjockt med folk...Hatar trängsel.

Jocke håller nu på med sitt bullbak i köket. Jag har inte lust att vara med eftersom vi inte har en bakmaskin som kan knåda degen så stackaren står där och kämpar med sina bara händer! Jag sa till honom att de skulle bli jobbigt och han frågade mig precis om jag ville ta över! haha nej tack! :P

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Challe

Hej gos.

Mamma har den vita jackan McKinley :)

Du kan få prova den om du vill. Håller med dig att det är en jävla pris för den. Men den är bra och varm och det är ju det som är det viktigaste.

Puss Puss

2009-10-03 @ 14:35:13
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0