Bilder från då och då


Nyår 2008

Nyår 2008 - Hur såg man ut och de e ändå inte speciellt längesen?! Jag garvar ihjäl mig! :P



Nån förfest vintern 2008

Nån gång förra året

December förra året

Jag och Challe

Jag och Tess

Nu i sommar - Jag och min bästaste vän!

I'm a pirate! :)

Ingen aning om vad jag smaskar på här! :P

Tvingas gå på plankan

Hela piratgänget ;)

Min babe skulle ju prova min piratperuk!

Jag i somras - ser ganska lölig ut måste jag säga! haha

Har inte så många fler bilder på denna datorn - vi har lånat Jockes föräldrars medan de lagar våran...som nu tagit flera månader! :P

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha Kunde du inte valt en mer smickrande bild på mig?? :P

2009-10-04 @ 17:37:15
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0