Besviken

Ja, jag är besviken på min rygg/skinka/lår som inte pallade med att jobba idag heller...Har sovit så dåligt inatt också, kan bero på att de gör ont så fort man rör sig men jag vet inte. Ibland sover man ju bara dåligt, eller hur? Nu har jag haft ont i ischias i en vecka, jag undar när det ska släppa? Barnmorskan sa att de kommer och går men till mig har den bara kommit änsålänge :P Sålänge jag kan gå så är jag nöjd!

Den första höststormen har dragit förbi. Igår blåste de något enormt och när jag skulle köra hem från mamma o pappa så hade de vält ett riktigt stort träd som låg mitt över vägen så jag va tvungen att vända. Det kanske inte va så smart att köra genom skogen i denna blåsten? Jamena, de hade inte vatt en höjdare att få ett träd över bilen...huha! Jag fick ringa pappa som va ute på vägarna och meddela att han skulle ta en annan väg så han också slapp vända, man blir ju ändå lite putt när man tvingas köra tillbaka och ta en annan väg.
Men nu verkar dock stormen vara över och de tackar vi för! Roligt att denna stormen kom nästan exakt samtidigt detta året som den gjorde förra året. Jag har nämligen en 10-årsdagbok där jag skriver ett par rader varje dag så därmed vet jag att de va exakt ett år sen, det slår på några dagar bara.

Jahapp - vad ska man ta sig för idag då? Det skulle behövas dammas av annars inget som hänger över mig som dammsuga, diska, tvätta eller så. Hmm well, de finns väl alltid nått att göra.
Oh jag vet! Börja läsa på sista boken i "Twilight serien"! Den är ju typ två böcker tjock så det kommer ju ta en stund att ta sig igenom :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

:( Hoppas det blir bättre snart!

2009-10-05 @ 13:42:56
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0