Ännu en mysig höstdag

Sov till kl halv tio idag, superskönt! Det märks verkligen hur kroppen laddar in för vad som komma skall och nu ser jag fram emot de mer än någonsin :)

Idag har jag inte mycket planer alls, jag ska tvätta från kl 13 i eftermiddag och funderar på att gå en promenad också innan de. Igår blev det ingen vandring för jag va ganska "öm" efter vändningen och behövde tid att vänja mig vid hur bebisen nu ligger, det är en stor skillnad ska jag säga. Det trycker väldigt mycket neråt nu jämfört med innan och rörelserna är mer "obekväma" men det är ju så det ska vara antar jag :)

Nä, jag ska nog ta den där promenaden nu med en gång! Dax att hoppa ur pyjamasbyxorna!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses, har dom vänt bebisen?! Aj! Så modigt av dig, det hade jag inte vågat, haha...

Mamma vågade minsann inte med mig, jag låg på fel håll men hon ville inte försöka vända på mig, haha...

2009-10-22 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0