Trött och hängig

Usch - känner mig inte på topp idag alls. Jag funderar på att de kan bero på sprutan vi fick igår. Jag har inte ont i kroppen eller så men huvudet känns inte som om de hänger med och jag är lite öm i armen där jag fick sticket. Men eftersom man kunde få feber mm som biverkningar är jag glad att jag klarat mig undan så pass lätt! Jocke är också trött bara :)

Efter kalaset igår fick vi mat hos Jockes mamma o pappa och det spelades Wii större delen av kvällen. Jag ägde i bowlingen och vann nästan hela tiden, trots bamsemagen ;) Tack för en härlig kväll, som vanligt!

Idag finns inga planer för nått speciellt faktiskt.
Jo, grejen som jag ville göra igår ska vi göra idag istället för det blev inte tid till de igårkväll! Bilder kommer, jag lovar!
Skötbordet ska också sättas fast och förlossnigsväskan är delvis packad nu, fattas bara hygienarticklar men de får vi slänga ner när det är dax att åka in :)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Emils Anna

Hej Ida! Nu har jag hittat hit, mysig blogg och roligt att följa er, nu är det inte långt kvar, spännande :) Tänkte bara säga att jag var också helt trött efter jag fått svinsprutan, sov typ hela dagen efter men dagen där på är allt som vanligt igen, samma för många på jobb. De är väl när skitet går in i kroppen haha. Ha det bra, och lycka till när det är dags!! Kraam Anna

2009-11-01 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0