Slut...

Idag hade jag planer på att sticka till Väla för att fixa en del saker jag behöver men som de känns nu så orkar jag verkligen inte. Jag sov till kl 12 men de har inte verkat hjälpa speciellt mycket och jag känner mig konstig i magen, inte "snart-dax-för-förlossning" utan "snart-dax-att-sätta-sig-på-toaletten"-typ. Men inte vet jag. Det kan ju vara ett tecken på att de snart ska komma igång men jag vågar inte hoppas. Jag har ju ingen aning om hur de kommer starta för mig så...

Nu ska jag kika runt lite på nätet och sen blir de nog soffan för min del igen! Vad hittar NI på med idag? :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: susanna

det där känner jag igen från andra kompisar som har berättat om förlossningen, att de har haft en känsla några dagar innan att de måste "tömma". det är ju bra om man hinner göra det så man slipper sätta lavemang o sånt ju ;P haha.

2009-11-13 @ 14:32:09
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0