Skönt att vara hemma!

Första dagen hemma gick fint, dock kände jag mig lite överväldigad så jag kände mig lite ledsen ett tag. Kan bero på att brösten ömmar som satan o man är rädd för att göra fel...Men allt går bra så de e bara hormonerna som spökar ;) Jag ska lägga upp en massa bilder men just nu krånglar vårt internet så de går inte. Frustrerande! Men snart så. Hoppas att ni kan hålla ut lite till ;) Tack också för alla fina kommentarer! Nu ska jag kela lite med min lille gosse som ska få namnet Neo! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS Ida och Jocke till lille Neo!! Han är så söööt! Kramar till er från Anna och Emil

2009-11-20 @ 09:24:25
Postat av: Karolin

Det finns ingen annan som är mer expert på ditt barn som du!

2009-11-20 @ 18:02:05
Postat av: Maysan

2009-11-20 @ 19:43:50
Postat av: Maysan

Jag har träffat lilla goa Neo, han är verkligen en riktigt mysig liten kille.

Han e riktigt glad för sina föräldrar för han lyser av välmående, ser verkligen lycklig ut fast han sover.

Pussar o kramar från Maysan

2009-11-20 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0