Så la datorn av!

Men hur mycket otur kan vi ha? Just när nya modemet kommit så lägger datorn av! Helt död e den...Jocke är lite rastlös om man säger så ;) Annars mår vi bra. Eller ja, Neo har vatt gnällig igår o idag, misstänker magont :( Igår sov han typ hela dagen o va vaken natten o likadant blir de nog idag, tyvärr. Kämpigt att hålla sig vaken om nätterna. På dagen nu så ammar han o sen somnar han nästan direkt. Han har vänt på dygnet den rackaren ;) Jag kan inte göra detsamma för jag kan bara inte sova på dagen, jag får ingen ro. Well, på nått sätt håller man sig vaken :) Ikväll är de Idol. Får jag se hela tro, hihi. //Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Katta

Ida, jag vet hur det e.. På något konstigt sätt orkar man.. Han vänder nog snart! Funkar det bra med amningen nu? Kramar

2009-11-28 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0