Ont i magen

Hejsan bloggen! De va de tag sedan nu. Jag har inte haft nått vidare sug till att skiva, jag har så mycket annat för mig ;) Igår va vi en snabbis på Väla o vi passade på när Neo hade somnat men väl inne på HM började han galskrika, han va inte nöjd. Men väl inne i bilen igen lugnade han sig, han gillar nog att åka bil :) Idag har stackaren haft ont i magen o har varit vaken nästan hela dagen. Han vaknade vid tio o somnade en halvtimme vid ett o sen tog de en timme till innan han slocknade igen. Nu har han sovit sedan halv tre :) Det här med ammningen tycker jag verkligen är kämpigt. Han vill åka varannan till var tredje timme o de frestar på. Men imorron kommer de en barnmorska på hembesök vilket ska bli skönt eftersom jag har SÅ många frågor! Nej, nu ska jag vila en stund på soffan! Idag kommer förresten vårt nya modem så ev att de kommer några bilder imorron ;) //Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som ni har mysigt trots skrik :-) Ja det där med amningen...vissa gör det och tycker det är helmysigt och det funkar bara, jag tyckte det var superjobbigt verkligen, Ida låg hela tiden, dygnet runt i stort sett...det var sådär om man säger så ;-) Jag stod ut i 3 månader, sen slutade jag. Gör det som känns bäst för dig!



Hoppas vi ses på torsdag! Även om jag förstår om ni inte kommer ;-)



Kram på er!

2009-11-24 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0