Nu sover lillen

Nu sover min lilla kille och jag ska se om jag kan göra detsamma. Vi ute på en kort promenad men de tog tid innan vi kom iväg för han gallskrek varje gång ja la ner honom i vagnen. Men sen somnade han så vi kunde gå. Han sover verkligen bra i vagnen men jag orkade inte gå så långt eftersom jag också ville sova. Han vaknade strax efter att vi kommit hem och trots att han käkat för 2 timmar sedan fick han lite mat eftersom han visade sina tecken på hunger ;)

Får se hur länge han sover nu. Jag hade själv behövt ett par timmar på locket ;)

Kanske kommer de fler bilder idag, ska se om jag får rätt på datorn (vi har lånat en av Jockes pappa) och om Neo tillåter. Ska se om bärselen kan göra susen idag! :D

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0