Mensvärk?

Sedan igår kväll har jag haft ont i ryggen och det känns som när jag har mensvärk. Jag har aldrig mycket mensvärk men detta känns som de lilla jag brukar ha fast mer. Ont i ryggslutet och ibland även fram i "nedermagen". Ska de sätta igång? Man kan ju hoppas! Men så ont gör de inte att jag kan vara säker, smärtan är alldeles för mild för de men ändå, de gör ju lite ont ;)
Jag har haft ont stötvis hela natten och jag känner att det fortsätter att komma nu på förmiddagen också plus att flytningarna blivit mycket rikliga helt plötsligt. Mysigt, va? :P

Men iaf, jag hoppas inget nu för de kan ju lika gärna inte vara något, lite förvärkar bara. Jag kör på som vanligt så får vi se om det händer något!

Nu ska vi käka frukost och sen ska jag ta en dusch och sen blir de Väla för att inhandla det som egentligen skulle handlats igår. Jocke skulle ha släppt av mig där så jag kunde titta själv men nu vill jag inte gå ensam ifall de skulle ske nått. Vill inte stå där ensam ifall vattnet helt plötsligt skulle gå! OOPPSS! ;)

Hörs lite senare!!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: susanna

åh va spännande :) låter som det snart är på gång :) Om vi inte hinner prata innan så lycka till med allt!! väntar med spänning på att läsa bloggen och se bilderna på det lilla livet :) många kramar till dig och jocke :)

2009-11-14 @ 12:22:12
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0