Lite bilder mellan ammningarna!

Här kommer lite bilder från vår lille Neos första tid i livet!





Underbara lille Neo! Mamma o pappa älskar dig så mycket!



Denna tiden har varit ganska jobbig, jag försöker anpassa mig till ammningen men jag tycker att han vill amma alldeles för ofta. Han är liksom inte regelbunden alls. Inatt har jag varit uppe varannan timme för att han vill ha mat. Ganska kämpigt att man bara får sova 1 timme åt gången. Men idag kommer som sagt barnmorskan hit så jag ska fråga ut henne om allt, jag har skrivit en lista ;)

Vi har haft en massa besök här hela tiden vilket är ganska jobbigt. Jag hoppas att ni som frågar om ni får komma inte tar illa upp om jag inte vill. Jag vill bara vara här hemma med Neo och komma in i vardagen ordentligt :) Det kan ta lite tid men så småningom ska vi väl ha kommit in i en bra "rytm".

Neo sover inte riktigt än, han ligger hos pappa och envisas med att inte somna ;) Men snart så, det är inte långt borta. Så, han kommer nog sova när barnmorskan kommer...

Usch, det känns lite jobbigt att Jocke ska börja jobba redan på måndag igen, fan vad tiden flyger fram! Då ska jag och Neo klara oss själva hemma men de ska nog gå bra :)

Det där med att böla efter några dagar (tredagarsgråten) stämmer men på mig hänger den i fortfarande. Ibland känns de bara som om man gör en massa fel och då kommer gråten. Men livet har ju tagit en drastisk vändning så de e väl inte så konstigt om man blir lite överväldigad ;)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är en super bra mamma! Tack för titten i lördag, riktigt söt är han. =)

2009-11-25 @ 13:52:00
Postat av: Linda

Jösses, en riktigt liten goding! Vi kan byta lite, ni har Ida & vi Neo :-)

Hoppas ni hade en bra BM som var hos er och kunde svara på era frågor.

Ligger du och ammar eller måste du gå upp och sätta dig? Jag låg alltid ner, det funkade liksom inte att sitta uppe typ hela natten för Ida vill amma, äta ville hon egentligen inte, hon använde mig som napp och det var ju sådär skoj.



Vi pratar mer när vi ses nästa gång. Hoppas det går bra när Jocke börjar jobba igen, men det gör det, man skall bara komma över det där första steget.



Kramis

2009-11-25 @ 20:10:58
Postat av: Isabelle

Det blir säkert bra gumman, som du säger så är det ju en stoooor förändring ni går igenom just nu! Vad jag kunde se så har du vuxit jättebra in i mammarollen redan :) Det är bara att höra av er när ni vill ses istället, ingen stress :)

Hälsa lilla familjen! <3

2009-11-25 @ 22:05:38
Postat av: Sara

Vilken liten pärla! Neo är ett sött namn!

Jättegrattis! Glöm inte komma och visa underverket hos oss på special med när du kommer till jobb så småningom! Vi gillar bebisar vi med : )

2009-11-25 @ 22:12:39
URL: http://psssthemlis.blogg.se/
Postat av: ung mamma

grattis till lilla bäbisen, mysiga bilder, ser så himla härligt ut. =)

2009-11-28 @ 11:40:27
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0