Jobbig natt

Usch satan va jobbig denna natten varit. Lillen vill inte sova, han har nog ont i magen stackaren. Jag har sovit 2 timmar inatt och nästan 2 nu på morronen. Sömn är ingen lyx!
Nu är han vaken och när han somnar igen ska jag göra detsamma även om jag har väldigt svårt för att somna :/

Jag undrar när han ska sova längre stunder. Jag får snacka med bvctanten imorron om de när vi ska dit på koll igen. Jag tycker att Neo är så gnällig när han e vaken och det finns inte mycket som hjälper...Han är liksom aldrig riktigt nöjd. Kommer väl bli bättre med tiden men just nu är de hårt :)

Funderar på om jag ska ut med vagnen så kanske han får ro...?

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0