"Jag bloggar. Oj, tycker du att man ska uppdatera?"

Lite trött blir jag allt när bloggare inte uppdaterar sina bloggar. Jamena, vad är det för mening egentligen att ha en blogg om man ändå bara skriver ett inlägg varannan vecka? De bloggar som jag läser är himla dåliga på att uppdatera och det är ju trist att gå in hela tiden och hamna på samma inlägg om och om igen.
Jag har slutat läsa många bloggar nu (inte bara av uppdateringsskäl) och jag håller mig till 5 st, två kända och tre av mina vänners/släkt. Men kom igen vänner, uppdatera mera! :)
Åsa, min ängel, jag vet att du inte har tid hela tiden och jag är glad att du skriver alls! <3

Har du en blogg och inte uppdaterar?! Varför isf?



//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0