Jag blir så trött

Jäkla Com Hem! Internet är nu stendött och vi får inte de nya modemet förrän på tisdag. Men frågan är ändå om de kommer funka då. Typisk tajming måste jag säga. Jag som har så fina bilder att bjuda er på! ;) Men den som väntar på något gott...hihi. Idag lyser solen o de e vi ju inte bortskämda med precis. Så idag blir de till att inviga barnvagnen med en liten promenad! Iofs har han legat i barnvagnen o sovit här inne men de blir vagnens första färd utomhus! Mysigt :) Dock är de riktigt kallt så vi får ta på oss ordentligt med kläder. Vi hörs! //Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med promenix i fina vädret! :-) & du, man får lov att gråta en skvätt, jag grät i 3 månader! :-)



Kramis

2009-11-20 @ 14:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0