Ibland får man gråta

Hmm - visst vill man inte gärna erkänna att man gråter ibland? Iaf inte jag. Men idag gjorde jag de och de kändes bra! Sölade ner Jocke en aning, skönt att ha hans axel att luta sig mot. Varför jag egentligen grät de vet jag inte riktigt, jag kan inte sätta fingret på de. Jocke sa: "Älskling, är de hormonerna som spökar lite kanske?" och ja, så kan de mycket väl ha varit. Det är skönt att gråta ibland!

Efter att vi tillsammans satt ihop skötbordet (äntligen) så känns det mycket bättre!
Nu kan bebben komma när den vill, DU är mer än välkommen! De va kanske därför jag grät, för att jag kände att vi inte va klara ordentligt? Ja, så kan de mycket väl ha varit! ;)


Nu ska den bara förankras ordentligt i väggen också! Det får bli Jockes projekt imorron.






BLÄÄÄ! Nu ska jag ta tag i den tråkiga disken...Tar den aldrig slut?

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: josephine

hej Ida



Ja vid ett tiden gick vi därifrån, jag pappa och brodern. Hur har det blivit med hans fot nu? Har inte nånting över för den svenska sjukvården de e verkligen sjukt.Hoppas iaf att ingenting är sönder och att han snart är som vanligt i foten igen. Spännande att följa din graviditet och hoppas den lille/lilla tittar ut snart :)

Stor kram

2009-11-07 @ 19:38:51
URL: http://jossejos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0