Glitter by H&M

Jag har helt fastnat för svart just nu och det känns helt rätt i höst/vinter och H&M har flera snygga nyheter som de flesta glittar med paljetter! Genom att kombinera ett glittrigt plagg med vanliga "lugna" kommer du undan med alla de festliga klädstycken som H&M just nu bjuder på! Här är några. LOOK GOOD IN BLACK!


Glittriga leggings för 149:-. Matcha med en vanlig t-shirt!

Svart topp, 199:-. Passar utmärkt till leggingsen ovan!

Underbar figurnära klänning, 299:-. Jag längtar tills jag kan köpa sånna här klänningar igen! ;)
Finns i puderrosa, turkos och svart.

Jag älskar denna kavajen! Men...den kostar hela 1499:- och det är to much!

Denna lilla svarta är en favorit, mycket eftersom den bara kostar 99:-! Och visst är den snygg?

Vanliga leggings eller strumpbyxor till detta diskoplagget blir perfekt! Kostar 299:- och finns även i svart men då för 399:-.

Denna kavajen är ganska lik den för 1499:- och kostar 599:-. Mer än halva priiiiis! ;)

Ännu en söt klänning, 299:-.

Svart topp, 299:-. Ett par färgglada leggings till denna kanske? Det finns ett par skitsnygga i guld.

Mer glitter!! Denna kostar 299:-. Vill ha...

Och nu skor och accessoarer...


Sjukt fina pumps för 399:-. Klacken gör att skon står ut en aning i mängden.

Lite tuffare stuk på dessa, 499:-. Spännen och nitar är inne i höst and I like!

Skärp, 99:-. Kan kombineras med mycket, tex en tajt klänning som behöver "piffas" upp.

Tufft skärp, 399:-. Riktigt snyggt men tror inte min kropp hade burit upp den så snyggt faktiskt.

Halsband, 99:-.

För att bryta en aning från det svarta!
Armband, 99:- och örhängen, 69:50:-

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Åsa

åh va vi ska piffa till oss när vi ska ut och partajja sen då:D

2009-11-11 @ 04:06:34
URL: http://ozera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0