Gå i skogen

Nu är vi hemkomna från förlossningen efter kollen. Bebisen mår fint! Hon kollade inte hur öppen jag va eftersom hon inte vill riskera att de sprids bakterier upp till barnet. Värkarna kommer men är inte jätte starka så vi ska äta lite nu sen ska vi ut o promenera en sväng i skogen o se om de hjälper :) De va barnmorskans råd iaf. Det som är mest störigt nu är att vattnet bara forsar! Alltså, har ni sett blöjorna man får på gyn eller förlossningen? De är gigantiska! Och ja, en sån fyller man ju lätt på nån timme ;) Nä, i med en banan i magen o sen ska de vandras! Vi hörs! //Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hoppa hopprep, det gjorde Simons mamma när hon ville ha ut honom! Och PLOPP inte långt efter kom han ut! :)

2009-11-15 @ 12:58:41
Postat av: Ludde

Hoppas lillen kommer^^ Och allt blir bra:)

2009-11-15 @ 18:45:31
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: Linda

Meeen! Nu är jag så spänd! Det känns som igår Ida föddes när jag tänker tillbaka...!

Lycka tiiiiiiiill!!!



Kram!!!!

2009-11-16 @ 09:52:22
Postat av: Jessica

Grattis till pojken! Puss

2009-11-16 @ 13:22:47
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Frida Wetterling

Stort grattis än en gång till den lille :) titta på lasarettets hemsida så söt han är!

Följer dig dagligen på bloggen Ida :) Måste verkligen se till att ses tycker jag :) kramar Frida

2009-11-17 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0