Arv. Från generation till generation.

Jag bara älskar när man får ärva saker som ens mamma o pappa haft eller kanske mormor eller morfar eller vänner och som man har användning för. Vi har mycket sånna saker samlade nu när vår lille bebis kommer och jag är så tacksam för allt!
Här är några av de saker som vi återanvänder:


Nyast - nästan alla kläder i byrån har vi fått låna av Jockes nästkusin Nettan som hennes lille Casper använt. Verkligen guld värt!


Lite äldre - Denna vaggan har mina småsyskon legat i när de va bebisar! Nu är det min bebis tur att vaggas till söms i den <3


Äldst - Åkpåsen som ligger i vagnen, med leopardmönster och brunt manchester har min mamma legat i när hon va liten! Se så bra den passar i våran vagn, färgerna är ju klockrena! Är inte manchester påväg att bli modernt igen förresten? Jag älskar denna åkpåsen <3

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0