Nu spänner de för mycket!

Ja nu är de verkligen dax att köpa nya brallor! Av mina jeans är de nu två par jag kan använda (sånna som va lite för stora innan) men även de spänner ganska så obekvämt på magen. Jag kan inte sitta ner utan att knäppa upp knappen! :) Jag får ut på tisdag eller onsdag och spana in "mammabyxor".

Igår berättade vi för min faster Maggen och hennes man eftersom de spontant kom ner från Värmland och hälsade på! Det första hon sa va "grattis" och direkt efter de sa hon "men vad blir jag då?!". Ganska kul eftersom de va min moster Agnethas första reaktion också! :) Men vi kom fram till att de nog inte blir något speciellt. De har ingen titel förutom morfars och mormors systrar...eller?

Nu ska jag göra mig klar för en dag i Viken med mamma och company. Vi ska på loppis! Weee! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: pup

Jodå, blir ju gammelfaster.:)

2010-12-23 @ 09:18:35
URL: http://jarnvidr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0