Nu känner jag de...

Ja, nu känner jag de! Magen börjar sakta men säkert ta en rund form! Jag bara längtar tills de syns för alla att jag har en underbar bebis i magen! :D Just nu känner jag mig iofs bara tjock...putar som om jag hade käkat lite för mycket godis! :P Kanske jag har också? Nej, jag har varit duktig. De har blivit mycket frukt och nyttigheter och ska jag äta nått som är godis så blir de ändå nyttigare alternativ såsom "Malaco Truly" som ska vara "nyttigare"...Jag intalar mig själv de iaf!
Men när jag äter godis är jag inte bara rädd för att de ska lägga sig som bomull kring hjärtat utan att tandköttet ska ta stryk. Jag har blivit mycket känsligare i munnen så jag ska försöka hålla nere på de söta! ;)

Men ikväll kommer Challe hit och vi ska sappa mellan "Desperate Housewives" och "Schlagerutagningen" och till de kommer vi smaska på just:

Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0