Med lite hjälp av mina vänner...

...kanske jag slipper känna mig utanför mer! Nu ska allt bli som de va innan om alla lägger manken till! :) Jag har blivit paranoid nu när jag blivit gravid och drar ofta en massa förhastade slutsatser. Nu är de slut med de - för jag ska vinna tillbaka mina vänner som nu så länge varit borta. Nu ska de kämpas för att alla i LIGAN ska få en perfekt sommar!

Snart kommer min bästa bästis i hela världen hem och LIGAN...då kan de hända att jag och Åsa är mycket för oss själva men vi ska inte glömma bort er! Vi måste bara ta igen lite förlorad "bästis-tid"! :)

Nu ser jag positivt igen - vilket gör mig väldigt glad!

//Babymom - Ida


Jag och älsklingen - Sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0