Känslor under graviditeten han få negativa konsekvenser

Jag har så många känslor nu när jag är gravid. Jag kan bete mig som ett as rent ut sagt och det finns säkert flera som blivit drabbade och de ber jag om ursäkt för. Något som är jobbigt är att man verkligen inte kan hjälpa hur man beter sig! Sjukt irriterande ibland asså. Så, har jag betet mig klumpigt mot dig på sista tiden så ta det med en klackspark är du snäll.

När jag blev gravid trodde jag att alla skulle bli lika glada som jag och de blev dom...eller? Nä, ibland känner man sig lite utanför vilket jag va rädd för. Tur att jag har några som tar hand om mig och vill veta hur de går med min bebis i magen! :) Tack!
Ibland tror jag ändå att det är i mitt huvud som jag målar upp en bild om hur det är när de i själva verket inte är så. Jag vill inte "anklaga" någon med något. Kan jag lita på mina känslor eller är de bara helt överdrivna? För att få reda på detta måste jag ta mig ett snack med någon men jag vet egentligen inte om jag orkar bry mig och kämpa för de. Kanske bättre att låta de vara och inse att nu är de så de e. Jag kanske ska hålla mig neutral och låta de lösa sig själv...Ja, så blir de nog. De kommer inte förstå mig ändå...

Jag va tvungen att skriva av mig en del. Nu är de bra.

Jag älskar min familj! Mina 2 närmaste vänner är GULD värda och de vill jag att NI ska veta! Älskade älsklingar...

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0