Jag är i vecka 12 :D

Tänkte uppdatera er med en bild på min mage som faktisk växt sen vecka 8! Inte lika platt nertill som jag va innan. Det syns ju inte att de e en gravidmage om man inte vet de men jag e lycklig för att de syns nått alls! :) Jag älskar detta lilla livet inuti mig! <3


Vecka 12+1

Jag lägger in den bilden från vecka 8/9 också för den som vill kolla skillnaden! ;)


Vecka 8+6

Jag mår fortfarande superbra vilket jag e så tacksam för! Alla som jag snackat med (på jobb tex) som varit gravida säger att jag ska njuta av att inte ha några krämpor! Och visst njuter jag tlll fullo! Vissterligen har jag otroligt kort stubin numera men kan verkligen inte hjälpa de. Ibland får jag utbrott på inget alls och jag tycker verkligen synd om stackars Jocke som får stå ut med allt...men han e en klippa min man! <3 Jag inser själv när jag kommer få ett utbrott men kan inte stoppa de och det är inte kul att inte ha kontroll. Men vi båda försöker skratta åt de efteråt! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Asa

Oh Harre gud, redan 12 veckor. sa glad jag e for dig.... saken e den att den korta stubinen du har nu kommer vara vart det nar den lilla tittar ut. och ja va forsiktiga med svin influensan nu. Pussar

2009-05-04 @ 19:05:18
URL: http://www.ozera.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0