Första mammabyxan



Igår va jag med Challe på Väla en sväng för att se om jag kunde hitta ett par nya jeans. Jag letade men jag hittade inget jag gillade riktigt. Jag ville inte ha med resår på magen utan knappar i sidorna som man kan spänna ut och in men tydligen finns inte de. Så jag tog in lite byxor med resår och provade och till min förvånad satt de riktigt bra! :) Jag trodde inte min mage va tillräckligt "stor" för sånt men tydligen! Så de blev dessa shortsen på H&M för bara 149:-. Jag hittade ett par svarta linnebyxor också som jag nog ska ta och köpa. Fast vita är kanske snyggare nu till sommaren? :) Får se vad de blir!
Det är inte så många butiker som har mammakläder. Lindex har inte tex, de som har så fina kläder annars. VeroModa kom jag på har LITE så jag ska nog in o kolla där nån dag!
Nu ska jag göra mig redo för jobb!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0