Bröllop i sommar - klänning?

Jag va ute o kikade runt på nätet precis efter mammaklänningar. Jag och Jocke är nämligen bjudna på Jockes kusins bröllop den 29 augusti och jag måste ju ha en klänning. Än är de ju för tidigt att köpa en eftersom magen kommer vara större då men jag va tvungen att se vad där fanns. En del av de klänningar som jag ska visa är riktiga mammaklännigar medan andra är "vanliga" men som jag tror skulle kunna funka ändå! :)


Denna klänning är för gravida och jag tyckte att den va söt. Om den passar på ett bröllop är en annan sak...

Med denna vet jag inte rikigt vad jag tycker...Den är nog ingen klänning man har på bröllop. Detta är också en klänning för gravida.

Denna klänningen gillar jag riktigt mycket! Mjuk färg och enkel vilket innebär att man kan smycka sig med en massa fina assecoarer och göra en grymt fin frisyr! Denna är dock ingen mammaklänning så därför vet jag inte om den kommer funka. Om magen står ut för mycket kanske den blir för kort fram...?

Enkel klänning men med lite mer mönster än den rosa. Men jag gillar den! Rikigt fin :) Men samma problem här: blir den för kort fram om magen är stor...?

Jag ska kolla i Turkiet när vi e där vad de har för kul. Inte för att de brukar ha fina klänningar men ändå! ;)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag tyckte nog bäst om den gröna med blommor! Kändes mer vuxen och "mammig"!

2009-05-26 @ 22:44:35
URL: http://karoflin.blogspot.com
Postat av: Jess

Jag håller nog med Karolin! Med rätt assecoarer kan det bli en fin outfit även på bröllop!

2009-05-27 @ 04:00:38
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0