Vår älskling!


Vecka 18+0.

Jag vet inte hur man ska beskriva känslan av att de sitt barn för första gången där på skärmen...UNDERBART är inte tillräckligt. Det föll nästan en tår när den lilla bilden kom upp och jag märkte hur rörd Jocke blev. Det tog inte lång tid innan han greppade tag i min hand! :) Lillan/lillen sprattlade som bara den! Lite morgongymnastik tror jag!

Vår bebbe är nu 16 cm lång och väger ca 200g. Jag är i vecka 18+0 idag och har alltså gått in i vecka 19. Beräknad förlossning är nu den 16 november! :D En diff på tre dagar från det vi räknat från början (13 november).

För ett par dagar sedan kände jag hur de bubblade till i magen. Jag va då inte säker på om de va gaser, hunger eller bebben som rörde sig. Nu är jag övertygad: De är bebben som sprallar! Så mysigt! Han eller hon verkar vara ganska aktiv! Wonderful! <3

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spännande värre nu! :) Nu måste det kännas på riktigt! :)

2009-06-16 @ 19:56:42
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0