Magen idag - Vecka 18


V. 18+0.

Nu har jag redan hunnit gå 18 fulla veckor! Tiden springer som aldrig förr...
På tisdag är de ju ultraljud och då får vi reda på mer exakt när den lille/lilla väntas ploppa ut! Spännande att få ett mer exakt datum! Dock kan de ju betyda att jag inte är så långt gången som jag/vi tror...eller att jag är längre gången! Hur som helst spelar de ingen roll för ut kommer bebben förr eller senare! ;)

Igår va vi på studentfest för Marcus, min systers pojkvän. Jag hade aldrig träffat hans familj, än mindre hans släkt men de kunde se att jag var gravid utan att ha vetat om de innan! Det va första gången någon "såg" de utan att veta vilket va superkul! :D

Nu har jag och min älskling semester i 4 underbara veckor och om en vecka bär de av till underbara Turkiet i 2 hela veckor! Där ska vi bara njuta av solen och vår tid tillsammans! :) Ska bli sååå mys...

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0