Just de ja!

Kom på att jag glömt visa mina nya bikinis här! Jag hittade två och en halv tillslut ;)


Vi börjar med den lilla svarta! Ger inget utrymme för att brösten ska växa så jag kan nog bara använda denna i Turkiet o sen låta den ligga o vänta tills nästa badsäsong! ;)

Denna bruna som verkligen är min stil. Överdelen är en större storlek så den ska nog hålla hela sommaren!

Denna överdelen kan jag använda till den brunas underdel. Jag är inte van vid större bröst så jag tycker det är skönt att ha denna som verkligen håller de på plats! :P Denna skall användas vid de tillfällen man ska vara lite mer aktiv (alltså inte bara ligga i solstolen) haha

Nu ska jag nog sminka av mig och sedan krypa ner i sängen. Egentligen skulle jag vilja ta med mig min bok men bristen av en läslampa gör detta omöjligt. Vi har bara "mysbelysning" i sovrummet för tillfället! :)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jasså? Skulle inte du kunna lägga upp en bild på dom? Så jag vet vilka du menar exakt? :)

2009-06-09 @ 22:33:14
URL: http://aliceforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0