Hurra för internet!

Internet - är inte de den bästa uppfinningen sedan...ja...glödlampan?! :P Här kan ma hitta svar på ALLT (nästan) utan att man behöver ringa runt till en massa ställen.
Jag hittade svar på min egen fråga: Ska brösten börja läcka redan? Och, ja! Det är helt normalt.
Jag hade inte tänkt alls på att de skulle börja läcka...:S Nu får man kanske köra med ett litet papper i bh:n så man slipper få en massa fläckar. Men en ganska liten ansträngning om man tänker efter! :)



//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Tracy

Grattis Ida! Vad roligt att du ska ha barn, hoppas det känns bra med allt. Och jag förstår hur du känner med att man bara vill att magen ska växa (fast sen kommer man känna att den är alldeles för stor :) )

Om du går förbi Apoteket så har de jättebra ammningskupor, tror jag det kallas, som runda kuddar som suger upp allt som läcker så att det inte blir kallt och inflammerat :) Jag använder de flitigt nu när min lilla har kommit.

2009-06-10 @ 13:18:09
Postat av: Jessica

hahaha Internet is the shit! :) Så nu ska du blir en donna som måste "fixa" större bröst??!! Tur du inte behöver leta date inför en dans! haha (tänker på papper i bh.n) :P

2009-06-10 @ 19:13:10
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0