Lågt blodtryck?

Imorse gick jag upp som vanligt för att förbereda mig för jobb. Efter sminkningen kände jag mig plötsligt underlig...Tung i benen och hade en konstig känsla som spred sig från axlarna och neråt. Min första reaktion va att sätta mig ner så jag gjorde detta. Det blev en aning bättre och jag trodde jag va redo att köra till jobb...men sen kände jag samma igen. Jag messade min vän Jessi som är sjuksköterska och försökte beskriva så gott jag kunde hur jag kände mig.
Jag fick svar tillbaka att jag nog har en dag med lågt blodtryck. Eftersom jag aldrig svimmat eller haft lågt blodtryck i hela mitt liv så visste jag inte att de skulle kännas såhär. Jag blev först orolig att de skulle va något fel med bebisen (som jag tror är den första vanliga reaktionen för en kvinna som är gravid, man tänker inte på sig själv i första hand längre) men som tur va är nog inte de fallet. Så - nu har jag vilat hela förmiddagen. Jag har faktiskt sovit i tre timmar till sen i morse plus att jag har försökt få i mig så mycket vätska jag bara kan! :) Nu känns de bättre men jag e fortfarande hängig...


Jag och magen har spenderat hela förmiddagen i min mys t-shirt som nu
börjar bli alldeles för kort!

Jag har dock några ärenden att göra i eftermiddag så jag ska nog lägga mig o vila lite till nu!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0