Hon va ju rolig...

Ja, då va vagnen tittad på. Kul med folk som inte lägger in rätt bilder på grejerna de ska sälja. Vagnen var snarlik som bilden jag la in förut men väldigt mycket enklare. Den hade inte vändbara framhjul som bilden visade tex vilket jag SKA ha. Jag frågade endå henne när jag ringde som vagnen såg ut som på bilden och det skulle den göra. Hmm, bra att man inte nämner de där med hjulen...:S Men men nu vet vi de iaf! Bara till att leta vidare! :) De rekomenderade på Babyproffsen att man iaf ska beställa vagn 2 månader innan beräknad nedkomst så vi har ju tid på oss! Inget som behöver köpas NU :) Men vi ska ändå kolla runt eftersom det är en massa rea på fjolårets modeller!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0