Bäst att försäkra oss!

Nu har jag försäkrat mig och min bebis! Gravidförsäkringen täcker en rad olika saker. Det va faktiskt min chef som sa till mig att jag skulle göra de! Han kommer med en massa bra tips hela tiden! Tack! :)

Nu börjar jag få ont i rygg och fötter när jag jobbar. Värst är fötterna! Måste köpa ett par nya dojjs och kanske dra ner på de tunga lyften...?

Tröttheten har slått till igen...Jag är slut hela tiden...Man vill så mycket med orkar så lite!

Imorron går vi in i en ny spännade graviditetsvecka...!

Åhh - måste ju bara berätta att jag träffat lilla Mollie idag! :) Hon är dotter till Kalle och Lone som jag jobbar med och föddes i torsdags! Såå liten att man inte fattar de...och så underbart SÖT! Nu längtar man ju ännu mer. Skulle vilja ha min lilla ängel här NU! Men samtidigt inte, det är ju för tidigt! Den får gärna stanna där inne tills den är "mogen"! haha

Ikväll blir det sen mat eftersom älsklingen jobbar till 19 ikväll så bäst jag tar en frukt nu så jag står mig tills dess!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0