Barnvagn?

Jag o Jocke va ute en sväng och kollade in barnvagnssortimentet på BabyProffsen på Berga igår. Men finns de många att välja mellan eller vad?! Tur att vi vet vad vi är ute efter! Jag ska ha en sittvagn med mjuklift och svängbara hjul fram. Vagnen ska vara liten så att man lätt kan ta sig fram i denna trånga staden ;)
Vagnen som jag vill ha kostar mellan 6000 och 8000 kr. Ganska saftigt alltså men vill man ha bra grejer så...Plus att vi ska köpa EN som vi ska försöka hålla oss till under alla barn vi skaffar...hmm...kan de gå? :P

Nu för en stund sen va jag ute på blocket för att kolla in annonser på just barnvagnar. Den första annonsen som kom upp va på EXAKT en sådan vi är ute efter! Och det bästa: Den kostar bara 500 SPÄNN!! Jag tänkte att "nej, detta måste vara fel...5000 kr kanske..." Så jag ringde till annonsören och tro de eller ej så skulle de bara ha 500 kr! Vad är fel med denna vagn tro? Men den är ny och kvinnan har haft den i 4 månader...Vi ska kolla på den när hon har handlat för hon va inte hemma nu. Roligt också att hon bor 2 minuters gång från oss också! :P Vi får se vad som händer och hur den ser ut i verkligheten men de hade ju verkligen vatt PERFEKT om den är i gott skick! Snacka om pengar att spara...:)


Såhär ser vagnen vi ska kolla på ut...

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0