Vill duscha!

Ja en sån sak som att duscha hör inte till vanligheterna nuförtiden :P Man är på helspänn när man ska duscha och han sover. Tänk så vaknar han helt plötsligt och jag står i duschen! Katastrof :P Men nästa gång han somnar ska jag rusa in och fräscha till mig! :) Måste ju göra de, kan inte gå runt som en slusk!

Natten har vatt helt ok. Enda jobbiga va att han va vaken mellan 4 och 6 och somnade en timme och vaknade vid 7 igen då de va dax för mer mat. Men kvart i 8 somnade han igen (sov dock väldigt högljutt så jag kunde inte sova) och sov 2 timmar tills de va dax för mat igen ;) Nu sitter han här i sittern bredvid och knorrar! Nappen i ett stadigt grepp i munnen! Han har sovit ganska "mycket" denna natten vilket kanske gör att han e vaken mer idag! Hoppas! Jag vill ju ha honom vaken på dagen så man kan kela och vara med honom utan att vara hur trött som helst som man e på natten.

I eftermiddag ska jag o Neo ut till mormor, morfar och moster (Neos då) och umgås lite. Jocke ska inte vara hemma, han och hans far ska ner till Vellinge och kolla på provskjutningar av fyrverkerier. Jocke och hans pappa säljer nämligen sånt till nyår så de ska kolla in utbudet så att säga. Att Jocke säljer fyrverkerier innebär att han inte kommer att vara hemma mycket i mellandagarna till jul :( Tråkigt iom att det är Neos första jul.

Jag MÅSTE verkligen köpa en ny bärsele! Jag har en KELSJUK bebis! ;) Han vill absolut inte vara ensam eller ligga i soffan och va nöjd ;) Och jag har ju disk o annat som ska fixas o de går ju inte om han ska ha all min uppmärksamhet. Funderar på att beställa en BabyBjörn Active på nätet. Ska konsultera med Jocke om de imorron :)

Nu ska jag ägna lite tid till min son <3

//Babymom - Ida



Fick förresten en kommentar om hur ofta jag bakar. Typ, aldrig! Isf blir de kärleksmums eller något annat som har med choklad att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0