Till svärmor/farmor

Nu ska vi snart packa ihop oss och köra ut till Hyllinge och vara där idag! Enligt mäklaren skulle han ha visning idag men jag vet inte eftersom han inte hört av sig :/ Men lika bra att hålla sig hemifrån om de skulle bli av!

Inatt hade Neo två skrikiga timmar mellan 12 och 02. Sen somnade han och sov till kl 06. De förbannade dropparna hjälper nog inte så jag ska höra med bvc på mådag om de finns några andra, tror de finns några som heter Miniform...? Jag har de från apoteket nu, Semper.

Lillkillen käkar fortfarande var annan till var tredje timme men nu är han vaken mer på dagarna, han sover inte lika mycket som innan :) Är vi på rätt väg? Jag längtar tills han hittar sin rutin så man vet när han ska äta och att de inte blir så ofta men de e bara till att ha tålamod och vänta in honom! Han lär sig så småningom. För vissa tar de längre tid att finna rytmen som alla snackar om :P

Ha en fin dag!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

en klick messmör i ersättningen hjälpte min vännina

2009-12-10 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0