Söndag!

Hej bloggen!

Dagen började med mys i sängen med Neo hjärtat som låg och smilade i en halvtimme innan pappa och mamma fick tummen ur att gå upp, hihi! Lillemannen är rikigt go nu och är mycket mer "med" och vi ser framsteg varje dag och man bli bara såå stolt! <3 Han äter också mer sällan, till mammas förtjusning, och håller sig 4-5 timmar. På nätterna får jag sova mer än innan men jag går ändå upp och kollar på honom ibland för han ligger ofta och skriker eller grymtar i sömnen och då vaknar jag och tror han e vaken och när jag går fram till vaggan så sover han som en gris! Han bara luras, haha!

Idag har vi vatt hemifrån hela dagen. Det började med en tur till Leklust där vi köpte ett babygym som va billigare, nersatt från 699:- till 249:- så de va ett kap! Gymmet invigdes senare hos farmor och farfar.

Väl hos farmor och farfar spelade vi lite Wii och efter att jag matat Neo körde vi ut till ett ställe utanför Tyringe, där de har en massa billiga prylar såsom ljus, bordstabletter, tvålar, lampor...ja en massa krimskrams kan man säga! Jag fick handlat en del, mest julklappar men också en supersöt body till lillen. Får inviga den på onsdag när jag har tvättat den :-).

Här kommer lite bilder från dagen


Neo och farmor Maysan myser i soffan!


Far och son inne på...ja vad de hette de vette tusan! ;-)


Neo sömnig i vagnen <3


Neo i sitt nya babygym. Han va dock mer intresserad av tvn, haha! Han tycker om att titta på tv :-).


Nu ska jag slänga mig på soffan och titta på "The Holiday" som går på tv nu. Lillen håller på att somna men kämpar för att vara vaken så pappa ska byta blöjan nu och sen mysa ner sig och lillen och se om han kan somna in en liten stund!

Vad har ni hittat på med idag?

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0