Sömn

GOD MORGON!

Hoppas allt är bra med er denna snöiga morgon! Här har vi det mysigt, Neo sitter i sittern och sneglar ena stunden på tvn och andra på babygymmet som jag satt "över" honom typ :) Nu är han pigg efter att först ha sovit 4½ timme och sen dax för nattmålet och sen 2 timmars sömn till och sen mat igen och efter de halvslumrade vi i sängen 2 timmar! En helt ok natt och morgon med andra ord!

Idag har vi en visning inbokad så vi ska hålla oss borta efter kl 17. Kanske tar vi en promenad eller så kör vi ut till min mamma o pappa. Mamma fyller år imorron så vi kanske kan fira henne idag istället? Imorron har hon inte planerat något firande. Jag får nog ringa och fråga :)

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta av mig, jag känner mig verkligen som en slusk!


Älsklingen just nu. Han har börjat intressera sig mer och mer för sakerna som dinglar i gymmet!
<3

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0