Sommarbröllop

GOD MIDDAG!



Detta foto framkallade Jocke och satte i en ram till mig i julklapp! Älskar detta fotot, här är vi ju samlade alla tre! Lille Neo i magen <3




Vad hittar ni på med idag då?
Jag har massor att göra här hemma, måste storstäda inför en visning imorron! Förhoppningsvis blir det inte så många fler. Som småbarnsmamma kan det ta väldigt lååång tid att städa om man inte har hjälp så därför kommer Jockes mamma hit strax och hjälper mig med passning av Neo :) Jag ska se om hon kanske vill ge honom ett bad också (tror inte de ska vara några problem faktiskt, haha!).

Neo somnade inte förrän kl 01 igår...Han har haft 2 sånna sena nätter nu. Han är pigg och vaken från ca 08:30 och är vaken till in på småtimmarna. Även om jag försöker nynna och sätta mig med honom i sovrummet när det är nersläckt funkar det inte, han är pigg och vill kolla på tv :P Då blir han nöjd, haha! Men han kommer väl vända detta själv så småningom men man kan ju försöka hjälpa honom på traven ;) Jag vill ju ha honom vaken på dagen så vi kan busa en massa, hihi!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0