Som ett brev på posten

Idag kom två linnen som jag beställt från H&M och de passade som en smäck! Ett av dom ska jag ha på nyår. Ville egentligen ha en klänning men eftersom jag ammar hoppar jag de. Det blir så bökigt.

Jag hade även beställt 2 par byxor till Neo men fick en pälsväst med rosa insida i storlek 104?! Hmm, tror inte det är något för honom precis, haha! Så den ska tillbaka och kanske jag han få byxorna sen? Iofs beställde jag storlek 56 så dom kanske han ändå inte kan ha länge till. Nu är det snart 62 som gäller! :)

Neo sover gott i vagnen men borde vakna snart för en slurk mat. Sen måste jag till apoteket och köpa ammningsinlägg (går åt nästan lika mycket som blöjor!) och efter de funderar vi på att hälsa på pappa, farmor och farfar på firman! Ska ringa till farmor nu och höra ang tvättmaskinslånet, hihi!

Ha en fiiin dag allesammans!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: asa

gud vad jag saknar er. bara 7-8 veckor kvar nu.

pussar och kramar love you all!

2009-12-29 @ 05:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0